Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!

Niets is minder waar. Bij JONG CD&V Lanaken tellen alle jongeren en de mening die zij willen uitdragen. Lanaken is altijd een prachtige gemeente geweest om in op te groeien, als JONG CD&V’ers willen we ervoor zorgen dat dit ook in toekomst zo blijft. Inzetten op veiligheid, geborgenheid en duurzaamheid is waar we voor staan. Jongerenbeleid mag niet over cijfers gaan maar over projecten die ze uitvoeren voor en door verenigingen.

JONG CD&V is de jongerenorganisatie van onze partij. Door middel van discussies met mensen en organisaties gaan onze jongeren op zoek naar nieuwe ideeën. Ze vormen antwoorden op de maatschappelijke uitdagingen van vandaag en morgen.

Wie JONG CD&V zegt, zegt engagement! In tijden van propvolle agenda’s en vele sociale verplichtingen willen we jongeren weer de kans en ruimte geven om engagement te ontwikkelen en te onderhouden. Of je nu actief bent bij de jeugdbeweging, het voetbal, toneelgroep, carnavalsvereniging of fanfare, samen dragen we allen een zee van enthousiasme uit. We hebben het al goed, maar laten we daar niet tevreden mee zijn.

Daarom blijven we bij JONGCD&V Lanaken niet bij de pakken zitten. Spreek ons aan en discussieer mee.

Pak vast en stap mee op De Weg Vooruit!

Ruben Hauben

Voorzitter JONG CD&V Lanaken